lørdag den 20. februar 2010

Scrap dag hos Helle

I dag mødtes Marianne, Helle og mig, for at scrappe. Det blev da til næsten 3 LO'er. Den lyserøde og den røde var de 2 første, som jeg lavede. Men så kom jeg i hænderne på 2 kyndige scrapper og det gav det 3 LO. Jeg mangler lige at skrive lidt på den. Men jeg er bestemt blevet glad for udfaldet. Så tak til Helle og Marianne. Og jeg fik leget med big shotten, juhu jeg glæder mig til at hente min i Ejsing. Men men men.... det kan også være farligt at være en scrappe mor, og ikke tager alle sine ting med. For som i kan se på de nederste 3 billeder så fandt Ditte en af mine grønne stempelpude. Og da de store børn ringede for at fortælle mig det, var mit første spørgsmål... Har i taget billeder??... ja det havde de, det var det første som de havde gjort, så godt opdraget er de... Griner... Jeg kan ikke andet end griner af det og bare tanken om hvad børnehaven siger på mandag... ja så griner jeg endnu mere. Men det er bestemt noget der skal scrappes om... Så lige nu hedder Ditte... vores lille frø.... Altså sådan går det når mænd skal holde øje med børn. Jeg håber, at Marianne var mere heldig end mig. Tusind tak for en dejlig dag til både Marianne og Helle, jeg håber vi snart skal scrappe igen.........

2 kommentarer:

Helle sagde ...

total griner.. Sød lille frø du har der.. håber i får lidt mere af hihi. jeg glæder mig også til vi skal scrappe igen. Og så tror jeg din nye big shot kommer på arbejde.. du var vildt glad for min.

Anonym sagde ...

HA HA HA hvor herligt!! Der kan ikke være meget mere grøn tilbage i den stempelpude!! Og hvor heldigt at der blevet taget billeder :O) Nu har du da lige nogle kanonsjove fotos der skal scrappes. Ha en dejlig søndag.