søndag den 13. november 2011

Listebog

Mange snakker om smash bøger, men det har jeg ikke brug for da jeg faktisk bruger min kalender til det. Det jeg har brug for er en bog til mine lister. Som enlig mor kan pengene ind imellem være små. Men god planlægning kan nemt ændre på det. F.eks er jeg klar til jul, mangler kun fløden ellers er alle gaver og mad købt takket være god planlægning. Til foråret har jeg en konfirmation og den er jeg også ved at forberede. Så en bog til mine lister så de ikke bliver væk, er helt klart et hit for mig.

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Det var da en rigtig god ide! Jeg elsker også lister... MIne er dog ikke så organiserede.. :D

Mio sagde ...

Jeg er virkelig imponeret, færdig allerede : ) wow ..
Jeg har også masser af lister, de er begyndt at snige sig ind over alt : 0 men sidste år samlede jeg dem i en julebog, og prøvede at skrive ned i den, hvor hvad skulle gøres, håber det bliver lidt mere styr på det i år : )