mandag den 17. september 2012

Halloween albummet for 2011

Advarsel dette er et langt indlæg, men det meste er billeder. Så fik jeg endelig mit halloween minialbum fra sidste år færdigt. Det var en sjov aften og vi har bestemt os for at gentage succesen igen i år.
Papiret jeg har brugt er fra Tim Holtz halloween haunts 12 x 12 blokken.
 Ellers har jeg brugt Martha Stewart punches
 Og skåret forskellige ting på cameoen
 








Der kommer snart et minialbum mere, for jeg var jo på kursus hos Unik scrap i et minialbum. Men mangler lige at lave titlen til den.

Her i weekenden var jeg til kort og scrap i Ålborg. Det var et fantastisk dejligt arrangement og med en dejlig ro. Jeg nåede at være med til 2 make and takes hvilket jeg aldrig har nået før, da jeg har syntes at det har været for stressende at skulle nå på nogen af de andre arrangementer. Så mange plusser til Betina for det. Jeg skal helt klart med næste år.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Fantastisk album. Jeg kan egentlig godt forstå, du har været længe om det.
Og herligt at se alle dine halloween-ting i brug. Jeg kan huske da du købte de første - for 100 år siden...haha.
Godt du nåede lidt andet en shoppe og snakke i Ålborg. Tiden løber jo hurtigt. Kender det godt.