tirsdag den 9. august 2011

1 lo om udfordringen fra Samsø turen

Da jeg var på Samsø i lørdags sammen med Pips, Kimic, Mona og Kirsten. Gav Pips os som laver lo'er en udfordring. Udfordringen var at bruge postkortet fra Søster Sidevind på et lo. Og jeg fik dette frem. Papiret er fra Bo Bunny serien timepiece. Jeg har brugt en af de nye punch sæt som jeg købte hos Gitte, deco fan. Ellers er der brugt en kageserviet som har fået 4 slags glimmermist og utrolig nok har jeg ramt farven i mønsterpapiret, hvilket nok er mere held end forstand griner. En swirl er skåret i stykker og brugt rundt omkring, sammen med forskellige th ting og nogen dew drops i brune. Alfabetet er vintage marked fra th og skåret ud i mosgummi.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Nøj for et lækkert LO du har fået lavet! Så mange fede detaljer du har lavet - det ser tæskehamrende godt ud!!
Jeg er ikke begyndt på mit endnu - men det kommer. Det var nu Kirsten/Kimic der udfordrede os - hihi.
Rart at du er lidt i gang igen, her har godtnok været stille *GG* - Får jeg snart Samsø billeder i min mail? :o)

Annette / aka sagde ...

Nå, hvor er det flot.
Sikke mange fine detaljer du har fået med.
Den butik ligner da også lige noget til vintage....og det kan du bare.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Nøj, hvor er det bare blevet et flot layout - virkelig vintage-lækkert :-D