mandag den 1. august 2011

Jeg holder udsalg

Efter at været flyttet i lejlighed kniber det med pladsen til nogen af tingene. Derfor har jeg valgt at holde udsalg torsdag aften fra kl. 19 i min lejlighed. Hvis du/i har lyst til at kigge forbi, så smid en mail afsted på vibekeranda@gmail.com. Så skal jeg nok maile adressen retur. Der vil være forskellige ting til salg, bla.: - bordgrill (tefal - aldrig brugt) - tote - tupperware (noget brugt - noget nyt) - bæresele (http://www.babysam.dk/babybjorn-comfort-baeresele-roed.aspx - sort udvendig/rød indvendig - 600 kr.) Og mange andre ting. Jeg håber at vi ses... Der skal nok være kage, te og kaffe på kanden.

5 kommentarer:

Frk. Toft sagde ...

Hejsa Vibeke

Hvad by er du flyttet til? Det er bare for at vide om jeg er i nærheden?

Med venlig hilsen

Mie

Vranda sagde ...

Jeg er flyttet til Bjerringbro

10na sagde ...

Kan desværre ikke, distancen er for stor ;o)Men den tote er jeg da meget interesseret i, kan jeg måske se billeder - hvis du ikke får den solgt?? Kh 10na

Frk. Toft sagde ...

Okay! Er i så allesammen flyttet i lejlighed nu? Er det ikke noget af en omvæltning? *ss*
Har du et billede af toten?

Knus Mie

Annette / aka sagde ...

Lokke, lokke, lokke.......Nej, jeg kommer ikke. Men det var da en god ide og det bliver sikkert et hyggeligt arrangement.
Nu er der endelig ro her til 1 uges afslapning - så her bliver jeg !
Ellers håber jeg du og ungerne har det godt, og finder jer til rette i de mindre omgivelser.
Mange knus til dig - det var rart at høre lidt nyt igen. Annette