søndag den 20. maj 2012

Et lo til bedsteforældrene

Efter konfirmationen igår troede jeg, at jeg bare skulle sidde ved scrapbordet i dag.. ha.. der måtte jeg lige tro om. Der var lige en stak gipsplader der skulle flyttes og mange andre ting som skulle ryddes væk. Jeg nåede at få lavet et enkelt lo og fik startet på en anden.
Loet her er ikke det jeg fik lavet i dag. For det jeg lavede i dag skal bruges i en gave så jeg vil ikke lige vise det herinde. Men har et par lo'er liggende i reserve, som jeg så kan vise. Denne er til børnenes bedsteforældre, billedet er taget sidste år ude på campingpladsen. Papiret og pyntet er fra en af mine månedspakker fra swirlydoo i USA. Jeg håber at i har haft en god weekend, for her gik den med fest og arbejde. Så planen for i morgen er at jeg vil sidde ved scrapbordet når ungerne er ude af døren.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot laouy og så lækkert pyntet med perler og blomster.
God fornøjelse ved scrapbordet- hvis det lykkes.....hihi

Anna sagde ...

Hej kiggede lige forbi :)
Vi mødtes til Scrap I Det Jyske i marts.
Rigtig flotte LO'er du har lavet! :D