lørdag den 26. maj 2012

Endnu et fars dags kort

I går aftes fik jeg lavet endnu et fars dags kort. Denne gang har jeg lavet den så den passer til en udfordring som TSC kører med her i maj måned. Jeg har lavet den på et brun kortbase. Der på har jeg brugt th papir som er flosset i kanterne. Et bingokort som er printet fra nettet. Th manden med paraplyen har jeg standset ud i bølgepap og sværtet lidt på kanterne. Cirklerne skal forstille render fra kaffekoppen, de er lavet med et krus som jeg har sværtet godt under bunden med distress ink pad og derefter kørt det lidt af på papiret. Til slut har jeg sprayet lidt vand på med en mini mister.

Nu er jeg gået over til at lave udstandsede kort, som er næste måneds udfordring på TSC. Syntes selv jeg har fundet på en smart måde.. Så hvis du er nysgerrig, må du følge med her.. tihi... God pinse til jer alle.


Ingen kommentarer: