fredag den 1. juni 2012

Udstandset kort med spellbinder

 Udfordringen med månedens kort på tsc lyder - udstandset kortbase. Den tænkte jeg lidt over, for vi kender jo alle den med at lægge kartonet dobbelt og så undlade at skære det øverste væk. Så jeg ville gerne finde på noget som jeg ikke havde set før. Om det er lavet før ved jeg ikke, men hvis i har set det andre steder må i meget gerne smide et link.
Jeg har brugt label 10 fra spellbinder. Papiret er fra Maja Design - ska vi ta en fika? helt præcis hvad papirerne hedder kan jeg ikke lige se mere, for det er nogen af de sidste rester jeg har, fra det kit som Helle lavede til mig i Ejsing i 2011.
Jeg er blevet ret vild med denne form for kort og har allerede lavet et mere færdig. Og 3 ligger under klargøring, alle er lavet med forskellige spellbinders

I morgen skal jeg op og se til skagascrap. Vi laver en hyggetur ud af det og kører ind omkring Hjallerup marked på vejen hjem. Mon ikke jeg skal have en pakke spellbinders eller 2 med hjem i morgen?

Rigtig god weekend til jer alle sammen.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot kort, og ikke for at skuffe dig, men jeg har faktisk set det fornylig på en eller anden udenlandsk side. Med samme label - og den er jeg helt vild med, så jeg tænkte, at jeg ville prøve en dag.....når energien er der igen.
Ja, Hjallerup marked skulle nok byde på et par scrapting....haha. Gedemarked uden lige....men festligt folkeligt og fornøjeligt. Og kilometervis af bilkøer....
Håber du får held med at finde lidt scrapsager - for du mangler vel ?...hahaha