torsdag den 28. juni 2012

2 jule lo'er

Jeg er lidt bagefter med at vise de ting som jeg har lavet. Så her lidt forsinket kommer der 2 jule lo'er. Begge er om min 2. ældste datter.
 En tur i toys r us er ikke kun for de små, hun faldt for den store snemand. Lo'et blev til børnenes bedsteforældre. Papiret er så vidt jeg husker fra Riddersholm en af deres juleserier.Jeg mener den hedder gammeldags jul. Lampen er fra th dies og swirlen er hjemmelavet med liquid pearls.
Besøg af en veninde og ud i sneen og kælke bliver man vel aldrig for stor til. Papiret er fra cosmo cricket - jolly by golly. Bogstaverne var gemmensigtige og fik en gang diamond dust.

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Ja du er da vist lidt bagefter når du begynder at vise jule LO nu - hahaha.
Men søde er de nu - og det store snefnug er fedt! hvor er det fra?

Annette / aka sagde ...

Ja, du er da godt nok kommet bagefter. haha. Eller foran - som man nu ser på det...
Men de er søde og man kommer jo næsten til at fryse ved at se alle de smukke snekrystaller.

Hils Peter, og sig tak for tilbud om kasser i str. 52. Men såååååå mange kort orker jeg slet ikke at lave. hæhæ.