tirsdag den 12. juni 2012

Tillykke til Aka/Annette

Først og fremmest stort tillykke til Aka/Annette som fylder år i dag. Hun er en gæv scrapper med højt humor og en god portion humor, oveni laver hun nogen utrolig flotte ting. Så hvis ikke du kender hende, så klik på navnet og se dig omkring. Hvis du kender hende, så klik på navnet og læg en hilsen til hende.

I dag har jeg valgt at vise 2 af de kort som jeg har lavet den sidste stykke tid.

Det øverste er en bestillingskort til en konfirmation. Kravet var at der var islænder heste på.
Kortet her er lavet til min kort kasse, den var ved at være lidt tom. Det var en udfordring som var på tsc, helt præcis hvad kravene var kan jeg ikke lige huske nu...

Min dag i dag går med en tur forbi Hobbyboden, skal hente en ""lille" pakke som tobiaskristian og mig har bestilt. Og til aften skal jeg til scrapklub hos Unikscrap. Og det var vidst den dag... God dag til jer alle sammen.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak skal du have for de pæne ord.
Jeg sidder jo helt og rødmer...

Søde kort du har lavet - og så med den søde hjertekantpunch. Hvad gjorde vi før vi havde MS ?

En af dagene når jeg til din mail....uha der ligger mange, så du ligger ikke alene og venter.