tirsdag den 26. juni 2012

Bryllupskort

Så fik jeg endelig lavet bryllupskortet færdig til min veninde. Hun skal giftes d. 7/-12 så det er ved at være, og vi mangler stadigvæk i fællesskab at få lavet de ca. 70 bordkort.
Stemplerne som jeg har brugt er fra wedding collection 2010- loving bridal couple og magnolia spring 2008-church. Papiret er fra dream street papers - Nancy - The garden. Spellbinderen er den store fra Floral ovals.
 Inden har jeg sat et skrivefelt også med den store spellbinder, som så er dækket af brudeparret, når kortet er lukket. Stemplet er fra Hobbyboden.
 Bag på kortet har jeg brugt den anden mindste fra floral ovals sættet og sat "mit stempel" inden i. 

Nu har jeg endelig fået bestilt et personligt stempel og det første kommer til at se sådan  ud når jeg modtager det.
Jeg tror ikke, at det er det sidste jeg bestiller. Han har mange lækre designs og er fristet af flere, så mon ikke at der kommer en bestilling mere afsted. Det dejlige er at stemplet her passer til en rund punch på 1,5 ". Så det bliver nok det næste jeg skal ud og have.


2 kommentarer:

Mio sagde ...

Ultra sødt bryllups kort : ) fedt med et personligt stempel, hvor er den kanin bare kær, kan da godt forstå at du er fristet til at skulle have flere tihi....
Rigtig god dag.

Annette / aka sagde ...

Det er virkelig et smukt bryllupskort. Wau...
Og den die bagved er så flot - jeg lurer lidt på den...hihi. Jeg tror den skal på listen af ønsker.

Det personlige stempel er vel nok sødt. Og lidt nyt og anderledes. Jeg kan godt forstå hvis du bliver fristet til flere af slagsen....uha, Mere vil have mere.

Ha en dejlig dag.