mandag den 11. juni 2012

2 lo'er

Jeg er vidst ikke super god til at få blogget... Desværre.
Det er ikke fordi at jeg ikke får lavet noget, for syntes godt nok at den sidste stykke tid er der gået en del igennem her. Det er mest blevet til kort den sidste stykke tid, men i dag har jeg valgt at vise to lo'er.
 Det lyse papir er fra th blokken Vintage shabby. Swirls, blomster og sommerfugle er fra Prima. Filmstrimlen fra th, lidt knapper, dew drops og scrappers net. Jeg har lavet en rude med en spellbinder og så sat husblas bag den. Der er sværtet med frayed burlap og vintage photo.
Det lyseblå papir er fra samme th blok. Og sværten er den sammen. Her har jeg dog leget med vand og skubbet kanten på papiret lidt ind. Ellers har jeg brugt nogen sider fra en bog, tags, kageserviet, gazebind som er mistet, scrappers net, en krone fra dusty attic og nogen metal blomster som jeg har vundet på tsc.

Det var alt for denne gang. God dag til jer alle sammen.

2 kommentarer:

10na sagde ...

Super flotte LO`s mange fine materialer og detaljer. Godt du viser lidt frem igen. Kh 10na

Anna sagde ...

Wauw nogle flotte sider :)
Brun og lyserød er 2 flotte farver sammen.
Kan rigtig godt lide den side, hvor der er drops på :)