tirsdag den 19. juni 2012

Mit første stjerne album

 Sidste tirsdag var jeg til scrapaften hos unikscrap. En af de andre havde gang i at lave et stjernealbum. For det første havde jeg aldrig set et stjerne album før, og det så bare vild godt ud. Så jeg tog hjem med det i tankerne og nøj det tumlede rundt. Jeg var så heldig at dagen efter fik jeg en bestilling på et minialbum og hvad lå nærmere end prøve stjerne albummet af. Papiret jeg har brugt er fra dear lizzy - spring
Her er albummet set fra oven.
 For- og bagsiden (godt nok inden jeg satte dem på albummet)
 side 1 og 2
 side 3 og 4
 side 5 og 6
 side 7 og 8
 side 9 og 10
side 11 og 12

Det var rigtig fedt at lave og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg laver et stjerne album. Næste gang skal jeg prøve at lave en i vintage stilen. 

Håber at i har en god dag alle sammen.

4 kommentarer:

Anna sagde ...

Virkelig smart og meget unikt! :)

Dorthe sagde ...

Ja det var da et fint album du der har lavet! Kan vi få en tut? hehe..
Rart at se der er liv i dig endnu ... det er da vist alt for længe siden jeg har været her forbi.
Knus.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare flot. Og jeg vil da også gerne se en tut.....som PIps.
Jeg har set det før, men aldrig afprøvet modellen,

Gæt hvem der har fået fin service og lidt undervisning af Benedikte i dag.?
YES. MIG.

Dortesjs sagde ...

waue super smukt album. du er meget kreativ