fredag den 29. juni 2012

Mine hjemmelavede stempler og 2 tag

For omkring 2-2½ år siden så jeg en video med th hvor han lavede sine egne stempler, og jeg tænkte ej hvor smart. Så er det jo rimelig nemt at lave et nyt stempel og rigtig billigt. Men tiden fløj hurtigt for jeg var lige begyndt at scrappe. Men for et stykke tid siden, så jeg et indlæg på scrapsisters om hjemmelavede stempler. Jeg så ikke videoen, men kom straks til at tænke på th. Så jeg gik i gang med det samme.
 Og her er de stempler jeg har lavet indtil nu. De er lavet i mosgummi og limet på noget gennemsigtigt plast (f.eks det som dies er i når vi køber dem.) med glossy accent. Nogle enkelte af motiverne har jeg fået af Helle. Og midt i det hele løb jeg tør for det gennemsigtige plast.. så de sidste må vente til jeg har shoppet noget hvor jeg kan bruge plasten fra. Jeg har nået at afprøve manden med paraplyen og de giver et super aftryk. Jeg har brugt memento sværte og de er nemme at gøre rene igen med en babyserviet.

Jeg har også fået lavet 2 tags, de var til en udfordring på tsc. Jeg fandt nogen gamle negativer som ikke skulle bruges mere, så en af dem fik plads ved det lille kamera.

God weekend til jer alle sammen.

3 kommentarer:

Mio sagde ...

Smart ide med de hjemmelavede stempler, og billigt : )
Var det svært ? Skønne tags du har lavet, så må du jo snart ud og shoppe lidt igen, så du kan få mere af den kraftige plast tihi....
Rigtig god weekend

Annette / aka sagde ...

Altså hvor smart.
Den ide må lige huskes til jeg får fat en flyttekasse med mosgummi i....
Og så lidt mere tid til sjov...

Det er fine ting du fik lavet med dine nye stempler.

God weekend herfra.

Vranda sagde ...

Nej det er rigtig nemt at lave de stempler