fredag den 22. juni 2012

Leg med peg stamps

Jeg har købt nogen af de små stempler fra peg stamps. Og da vi sammen med Helle, hendes mand og børn havde vildtaften i lørdags, var der inden dyrekøllen var færdig, tid til at lege.
 Her har jeg brugt forskellige peg stamps, hvilke kan jeg desværre ikke sige. Da Helle har lånt dem alle sammen af mig. Hun blev lige så grebet af det som jeg gjorde.
Her har jeg først brugt et stempel, som Helle havde med herud. Derefter har jeg stemplet med de små stempler ovenpå.

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg fandt nogle billige stempler på Fb da jeg fik lyst at prøve mig med ministempler *GG* - Det bliver aldrig det jeg kommer til at lege mest med - men lidt søde er de da.
Selvom man virkelig kan lave søde kort med dem - Dine er også flotte!
Skal da love for du er kommet i gang med at lave kort - det synes jeg da du sagde du ikke gad?? haha.
God weekend.

Anna sagde ...

Rigtig flotte kort :)
Skal også have købt nogle Peg stamps engang.

Helle sagde ...

ja de er rigtig søde de kort, og mums det kød var mega lækkert. det kan han godt lave en anden dag

Annette / aka sagde ...

Ja, det er flotte kort, og de stempler er også lige mig. De er så sjove at lege med. Jeg synes bare jeg mangler tid, tid og atter tid.
Ideen med at stemple bag hegnet er da smart. Flot effekt.

God weekend - og god weekend incl Sct Hans.

Dortesjs sagde ...

ihhh de er da super skønne dine kort, jeg bruger osse andre bitte små stempler jeg har mine stempelsamlinger ! har du tænkt på det?

Thanni sagde ...

De stempler købte jeg nogen af i Ejsing..men de har ligget godt og ubrugte i skuffen siden ;)
Men nu blev jeg da lige inspireret til at finde dem frem og få dem afprøvet...så tak for super fin inspiration! :)