torsdag den 16. august 2012

En kasse til sommerminder

Ditte startede i skole i tirsdags og der skulle de have en kiste/kasse med, hvor i der skulle være minder fra deres sommerferie. Så de i fællesskab kunne snakke om det i klassen. I kampens hede glemte vi at få Ditte kiste med, men det slog ikke Ditte ud af kurs. Og da vi kørte fra skolen sagde hun... mor vil du ikke gerne lave en kiste til mine sommerferie minder, så bliver den mindst lige så flot som de andres... jo siger jeg, hvor til Ditte hurtig svarer.. tak mor, så kan jeg få den med i morgen... 

Puhaa.. må erkende at mor blev lidt presset, men selvfølgelig skulle Ditte have kassen med onsdag morgen. Så projektet som jeg skulle have lavet til scrapaften hos Unik blev lige ændret. Jeg nåede at male kassen med en akrylmaling og den var tør inden jeg tog afsted. Stempelaftrykket havde jeg også fået stemplet. Men farvelægningen måtte jeg klare sammen med resten nede hos Unik. Jeg nåede at få farvelagt stempelaftrykket og skåret papir til æsken, men længere nåede jeg ikke før vi skulle hjem. Så da jeg kom hjem satte jeg mig ned og forsat... da kl. var 0.30 var jeg færdig og kunne sætte æsken på Dittes plads(hvor hun sidder og spiser) Og hvor blev hun glad for æsken, så glad for den at hun tog den med hjem igen.. for som hun sagde hun var bange for at de andre ville ødelægge den. Med lidt overtalelse nåede vi frem til at den skulle blive i skolen, og hvis den gik i stykker, så enten lavede jeg den eller også lavede jeg en ny til hende.
 Papiret jeg har brugt er Bella blvd og hedder flirty. Stemplerne er fra magnolia og er flg. castle background (fairytail, pirates and princess 2010), Princess Tilda (fra samme coll.) og Wilma with rose (right through my heart & raising the ceiling 2010)
Der udover har jeg brugt, halvperler, skeletblade, forskellige blomster og thickers.




3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er det en flot æske, kan godt forstå Ditte blev glad:-))
Knus Jane

Thanni sagde ...

Den er blevet super fin - og godt at Ditte lige kunne presse sin mor lidt ;)

Lise sagde ...

Hvor er da blevet flot den æske og heldigt at Ditte også blev glad for den selv uden bambi:-)))))))))))))
Hvordan klarede du den???????

God weekend.
Knus Lise