tirsdag den 30. oktober 2012

1 møde bog og et kort

 I slutningen af sommeren syntes jeg, at jeg skulle til en del møder. Så derfor lavede jeg denne kinabog om til en møde bog. Papiret er fra kaisercraft - sofia og det er fra en af mine månedspakker. Og hvor er det rart med sådan en bog, alt hvad der er sket på diverse møder har jeg skrevet deri, så bliver der tvivl så er det nemt at tjekke. 
Et kort til udfordringen på tsc.
Gravsten papiret er købt hos Hobbyboden til kort og scrap i Ålborg, det var i den blandede kasse med mønsterpapir. Græskarret er en ms punch som jeg købte til convention i Middelfart hos Scrapper.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Ja, sådan en kalender kan man ikke undvære, og din blev da bare så fin.
Sjovt nok, så tænkte jeg på den kortmodel netop i går. Jeg tror jeg vil have den taget op igen.
Flot kort - og uhyggeligt papir ! hihi.