mandag den 1. oktober 2012

Et fødselsdags kort til Hanne Højmark og 2 andre kort

Jeg har haft gang i kort produktionen. Men nu er jeg også ved at være i bund med det jeg ikke har vist jer.
Et til kortkassen, med en journaling label som jeg ikke kunne få brugt på et lo.
 Hanne Højmark havde fødselsdag for et stykke tid siden, og der blev jeg kontaktet af Lone Ørnstrup. Hun spurgte om jeg ville være med til at lave kort til Hanne. Der var nogen enkelte krav til kortet, men selvfølgelig ville jeg det. Så her er kortet set forfra.
 Og kortet bagfra. Papiret er fra magnolia. 
Igen et stempel aftryk som jeg har farvelagt med promarkers...

5 kommentarer:

Lise sagde ...

Super søde kort i dejlige farver og med gode detaljer:-))
Ses vi i morgen:-))
Knus Lise

Vranda sagde ...

Ja lise vi ses i morgen :)

Annette / aka sagde ...

Så sødt - og den tag-die er nu også smuk.
Og så ses vi jo snart, har jeg fornemmet - på Fyn.

Dortesjs sagde ...

super sødt og den tag die er jo fin

Thanni sagde ...

Så fine kort - og så fik jeg da lige noget inspiration med det journaling spot - jeg har nemlig en del af samme slags, og får dem aldrig brugt på LO'er - så tak for det ;)