mandag den 17. december 2012

Chokoladekort

En af mine veninder ringede den anden dag, og skulle bruge et kort til hendes lillebror.
Gaven de skulle give var en kombineret fødselsdagsgave og julegave, det var nogen billetter til en koncert.
For at kortet ikke skulle være en flad kuvert at komme med forslog jeg at lave et chokoladekort til ham. For at snyde ham lidt, har jeg sat en globus, en billet og et kamera.... Så han regner nok med at han skal ud og rejse.... Det skal han jo på en måde også, men nok ikke så langt som han regner med.... griner
 Hvor de så bagved chokoladen kunne skrive hvad han fik i gave af dem. 
Jeg havde aldrig lavet et chokoladekort, så jeg ledte på nettet efter en how to, men fandt ingen.
Så jeg måtte selv i gang med lineal og papir og det lykkes mig at nå frem til dette resultat.

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Lækker chokolade/gaveæske. God måde til at kamuflere et gavekort på:-))
Glæder mig at I havde en god dag:-))
Knus Lise

Thanni sagde ...

Ja når man ikke kan finde en how2, så må man jo selv igang..og resultatet er blevet super flot :)

Annette / aka sagde ...

Det er da blevet flot. Og en god ide også.
Jeg har aldrig set en tut på sådan et kort, men har bare lavet det......men der var vist en der spurgte hos mig, så måske skal jeg lige lede også.

God aften herfra.