tirsdag den 18. december 2012

Julekort

Som er dagen ord...
Dette er mit bud på et julekort, et trifold card. Jeg kan rigtig godt lide at lave den slags kort, for jeg syntes at der er så mange muligheder i det.
Papiret er fra Maja design og er et af mine yndlingsmærker inden for scrappapir.
Kortet når man lige har løftet det øverste lag.
  Kortet inden i, hvor der også er papir fra Maja
 Og kortet bag på.

Planen var egentlig at jeg gerne ville blogge hver dag op til jul, men jeg må erkende at virkeligheden er en anden. Jeg kan simpelthen ikke nå det :-) og det skal jo ikke være en sur pligt men en lyst.

Der kommer mere her i julemåneden på min blog... Flere indlæg ligger klar.

1 kommentar:

Lise sagde ...

Rigtig sødt julekort....jeg kan heller ikke scrappe hver dag...min computer er syg:-(((( øv bøv
Ha´en god dag.
Knus Lise