onsdag den 24. marts 2010

Hihi...

Jeg har meldt mig som lærling på ss. Jeg vil gerne lære det at lave de flotte blomster klaser og vintage stilen. Men de blomster jeg har er meget skrappe i farverne. Jeg har planer om at skal have en del blomster og bling når jeg skal ned til unikscrap. Så for at samvittigheden er i orden, skulle jeg da lige prøve at lave et lo med en masse blomster. Så fik jeg jo brugt nogen af dem, og er nød til at købe nogen nye. Selv om de er stærke i farver syntes jeg ikke at resultatet er helt tosset. Men giv heller end gerne din mening til kende. Det er altid rart at høre om noget er helt hen i vejret eller om det kunne være gjort anderledes.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Fint med farverne. og kan se der er kommet noget nyt på.. har du allerede leget med den

Benita sagde ...

Hold da op det ser da godt ud! Og jeg synes altså ikke at farverne er så slemme. Man kan sagtens lave vintage med stærke farver.

Prøv at samle din pynt i klumper næste gang. F.eks. i det ene hjørne af dit billede. Tænk gerne den magiske trekant ind. Men det skal jeg nok forklare dig en anden dag. :)

Marianne sagde ...

Rigtig flot - jeg elsker stærke farver :o)