onsdag den 31. marts 2010

Hvad nåede jeg af mine mål...

Dette var mine mål for marts måned. 1. Færdiggøre hobbyrummet - Ja 2. Lave 7 LO'er - Fik lavet 20 lo'er (31 i alt i år) 3. Farvelægge 5 stempelaftryk - nåede 3 4. Lave 10 kort - Fik lavet 22 kort 5. "Lege" med mine nye indkøb fra Ejsing - Så afgjort JA 6. Sortere i mine "gamle klistermærker" og give overskuddet til Ditte musen.(så blir hun glad)Ja 7. Scrappe sammen med en eller flere scrapper, gerne flere gange. - Ja sammen med tobiaskristian og wildau 8. Sortere 240 billeder som jeg fik ind af døren igår, i dato orden og børn... - Ja Det med fed er hvad jeg nåede og ikke helt ringe syntes jeg. Jeg har ikke haft lyst til stempling i denne måned. Og det var det eneste jeg ikke nåede. Så nu skal jeg til at arbejde med april måneds mål...... hhmmm..

1 kommentar:

Helle sagde ...

Rigtig flot... især punkt 1. og en masse layouts og kort.. du er helt vild