torsdag den 4. marts 2010

Hvad skulle gerne nåes i marts måned

Inspireret af Helle, vil jeg også lave en liste over hvad jeg gerne vil nå her i marts måned. Min liste i denne måned bliver ikke så lang, da færdiggørelse af hobbyrummet er en af punkterne. 1. Færdiggøre hobbyrummet 2. Lave 7 LO'er 3. Farvelægge 5 stempelaftryk 4. Lave 10 kort 5. "Lege" med mine nye indkøb fra Ejsing 6. Sortere i mine "gamle klistermærker" og give overskuddet til Ditte musen. (så blir hun glad) 7. Scrappe sammen med en eller flere scrapper, gerne flere gange. 8. Sortere 240 billeder som jeg fik ind af døren igår, i dato orden og børn... Det var alt hvad jeg tør skrive på marts måneds liste. Så der skulle være en chance..... Tak for en hyggelig aften i tirsdag til Helle.

1 kommentar:

Helle sagde ...

du skal nok nå det hele... det kedeligste på listen ser ud til at være sortering af billeder.
Vi ses lørdag. Knus