onsdag den 8. juni 2011

2 lo'er og 1 kort til brug dit mønsterpapir på tsc

Først vil jeg sige tusind tak for alle hilsenerne, som jeg fik igår via de forskellige kanaler. Det var rigtig dejligt. Aka sendte det flotteste kort i kan forstille jer, og det kan ses på hendes blog. Juni måned på forummet tsc er brug dit mønsterpapir og det vil jeg selvfølgelig gerne være med til. Napkin kortet er lavet med mønsterpapir med blomster og er fra Ladybug og hedder blooming beaty.
Det næste er fra Dittes fødselsdagsgave hvor hun fik en build a bear og vi sluttede af på jensen's bøfhus. Der er brugt mønsterpapir med striber.
Og Sille som total forelskede sig i krokedillen som var i det sommerhus vi lejede. Her har jeg brugt et stykke mønsterpapir fra en månedspakke som jeg får fra swirlydoos. I øvrigt en rigtig lækker månedspakke, som desværre i denne måned blev taget i tolden, så det kommer til at koste noget ekstra.. øv øv.. men det er risikoen og man kender den jo... smiler

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Skønne ting du har lavet : )
Et STORT TILLYKKE med fødselsdagen i går : )
Håber du havde en rigtig dejlig dag.

Annette / aka sagde ...

Velbekomme. Godt at det kunne glæde dig på din runde dag.

Og så har du da været flittig.
Jeg synes, du har lavet nogle rigtig smukke ting igen.
Er der ikke meget romantik over dit papirvalg og pynt denne gang ??
Især første lo er da så smukt.

Marianne sagde ...

Igen et stort tillykke herfra :)
Og fedt, at du leger med på listerne... Kan bare så godt lide de her "Built...."-LOs - de er så dejligt "støvede" i farverne på den fede måde :)

Kreateten sagde ...

Flotte ting du har lavet!

Vildt kort, der ser indviklet ud! super flot med det distressede look dertil.

Det øverste af LO'sne har et lækkert design og billederne på det nederste fik da lige smilet frem :-)