søndag den 5. juni 2011

Elefanten

Inden jeg stak af på camping i onsdag fik jeg lige scannet billedet ind fra min tur på en elefant. Men nu kan jeg se at pladen på scanneren ikke var ren...hhmmm.. så jeg må på den igen :) Det har for mig længe været en drøm at komme tæt på en elefant, da jeg helt fra barn har været vild med de store elegante dyr... Så det at få muligheden for at komme op på ryggen var da ikke til at stå for... voksen eller ej... Og ja billedet skal 100 % scrappes når det lige bliver scannet ind igen og fremkaldt :)

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvem er elefanten ? Nå, ...haha Det var kun for sjov...
Skønt billede, og det skal jo selvfølgelig scrappes. Måske skulle du få lavet billedet i stor format ?

God søndag herfra.

Kreateten sagde ...

GYS! Jeg er skrækslagen for de giganter! Sejt at du tør sidde på ryggen af sådan en - det må have været fedt at få sin barndømsdrøm til at gå i opfyldelse!

Annette / aka sagde ...

I dag er det Vibekes fødselsdag - hurra - hurra - hurra.

Hav en dejlig dag.
Kh
Annette

Dorthe sagde ...

He heeehhh.... Fint billede! Selvfølgelig skal det da scrappes!
Og så....
STORT TILLYKKE med Fødselsdagen! Jeg håber du får en fantastisk dag - fyldt med gaver og glade mennesker!