fredag den 24. juni 2011

Så kom dagen endelig...

... hvor jeg skulle ned og hente min nye bil... jubiii..... Og sikke et syn der mødte mig, da jeg trådte ind af døren hos forhandleren.... Den første bil inden for døren var min. Jeg undrede mig lidt over at den stod der, for det plejer de ikke at gøre, har nemlig set en del biler blive afleveret dernede.. Så spurgte min forhandler om hvorfor den holdt der, og han sagde at da de andre forhandler havde set den klargjort syntes de alle sammen at den skulle ind i udstillingen og holde... For at vise at selv om man kører suzuki splash kan man godt pebbe den lidt op..... Så mors dyt med tonede ruder og alu fælge... griner.

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Tillykke med den nye bette fine bil!! :)
...den er sq da smrt med alu og det hele :D

Annette / aka sagde ...

TILLYKKE med mors dyt.
Den er da også smart - med tonede ruder og det hele.....vild luxus.
Held og lykke med den...

Fynbohansen sagde ...

Tillykke med den lille søde bil den passer godt til dig

Bertram sagde ...

Tillykke med dytten, så kan diverse Conventions bare komme an GRIN

Dorthe sagde ...

Tillykke med SPLASHEN ... sådan en var jeg også tæt på at købe ... meeen.. det blev Toyota istedet *G* Jeg havde dog Suzuki før og den var jeg superglad for! Så kan du jo hurtigt trille til Billund en tur nu - hehe. ER der nu plads nok i den til alt dit scrap ? griner... (ps: jeg når med i kittet for juli forresten)

10na sagde ...

Lækker lækker bil, så bliver du jo flot kørende. KH 10na

Mio sagde ...

Jamen jamen STORT tillykke, med din nye dyt : )
Nu skal den ud og luftes, held og lykke med den. Flot i den røde farve : )

Betina Olesen sagde ...

Jamen tillykke med dytten... ja, der kommer nok hurtigt til at stå på den "Mors udbringnings og afhentningsservice"... LOL...

Hygge fra Betina/Hotcat