mandag den 3. oktober 2011

2 kort og 1 lo med modeling paste

Efter en veloverstået og rigtig hyggelig convention i Middelfart blev det vidst tid til at opdatere min blog. Først med et par kort som jeg har brugt til et par fødselsdage.
Hvor har jeg længe haft lyst til at bruge modeling paste på mine lo'er. Men det har knebet med tiden og overskuddet til at komme i gang igen med at scrappe. Men jeg tror at conventionen var med til at få prikket hul på bylden. For jeg er i gang igen :o) Den her over lavede jeg det meste af igår aftes og jeg har 2 mere liggende på mit scrapbord som jeg arbejder på. Men de skal jo tørrer ind i mellem, så det tager lidt tid, men hvad gør det.... jeg er i gang igen.

1 kommentar:

Mio sagde ...

Skønne kort, og dejligt at du har kastet dig over modeling paste. Ser godt ud glæder mig til at se mere : )