lørdag den 22. oktober 2011

Lidt halloween nyt....

Hjemvendt fra camping kastede jeg, mig over scrapsagerne... de var savnet. De her græskar er lavet ud af almindelig orange karton. AnneT lavede dem for nogen år siden. De er fundet på hendes blog. Men sig til hvis i vil have en brugsforvirring... griner.
Jeg købte en del halloween dies, da jeg var til convention i Middelfart. Og nogen af dem har jeg brugt til dette kort. Alletiders indbydelse... men den når ikke at komme ud i år. Men så kan det være at jeg kan bruge den i mini albummet.
De her 3 dies var jeg simpelthen nød til at bestille ved Gitte. Jeg havde luret lidt på selve græskaret til conventionen, men syntes den var lidt kedelig. Men så så jeg at Gitte havde fået 2 forskellige ansigter hjem, som er beregnet til at bruge i græskaret. Så nu var jeg nødt til at bestille alle 3 dies hos hende, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. De 2 ansigter kan kombineres efter lyst. På det øverste græskar har jeg kombineret ansigterne, og de to nederste er med ansigterne som man køber dem. Utrolig nem pynt at lave til Halloween. Sidder lige og kommer i tanke om at de kan jo også laves til kort, hvis man sætter karton inde bagved.

1 kommentar:

Mio sagde ...

Skønt halloween kort du har lavet og de dies kan jeg da godt forstå at du ikke kunne stå for ; )
De kan bruges til rigtig meget.