tirsdag den 16. november 2010

4 lo'er

Jeg vil lige starte med at undskylde, at jeg ikke har været på blogrundfart den sidste stykke tid. Men jeg har ikke haft det særlig godt, min nakke har drillet og overskuddet har det også knebet med. Men jeg skal nok nå at indhente det forsømte :) Lige nu sidder jeg med min gamle pc, som er lige så langsom, som en skilpadde. Den kan knap nok klare at jeg blogger, men vender tilbage når min anden bærbar er repareret.
Den her er til reservebesserne. Under en af Olivers campingture med dem, var han sammen med en kammerat,
nede og se fregatten jylland.
Den er lavet på et stykke color core papir, som jeg har slebet. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det, en rigtig fed effekt syntes jeg.
Der blev taget matros billed af ham. Og det har jeg lagt om bag en gelantineblad. Skiltet har fået en tur med picket fence crackle paint, og derefter med dapperen espresso.
Hjulet må gøre det ud for et ror. Jeg har sat eyelets i rund i kanten og revet lidt i papiret.
1 lo om vores ombygning. Julen nærmere sig og det er jo meningen af Peter skal have albummet i julegave.
Igen ombygning.
Og lige en af Sille (Kristina) Jeg håber i bære over med, at lige nu kan jeg ikke komme rundt og lægge kommentar hos jer.

6 kommentarer:

Mio sagde ...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet, Sjov ide med det gelantine stykke : ) gr en god effekt.
God ide at give ham det album i julegave, det skal nok vække stor glæde : )
Selvfølgelig bære vi over med dig, det er jo ikke altid man har tid/ eller overskud,(kender det jo selv) det skal du ikke tænke over. det skal jo være lysten der driver ikk : )
Håber da snart du får den anden pc tilbage, man kan næsten ikke holde det ud når de er SÅ langsomme : )

Annette / aka sagde ...

Det var dog en fed effekt med at slibe det papir. Det ligner jo noget fra Fregattens storhedstid !
Og så er der bare så mange små fine detaljer. FLOT.
Og så alle de lo'er du får lavet...Flittig-Vranda. LOL.

Tag det bare roligt med blogbesøg. Sådan er det jo nogen gange. I disse dage er jeg alene med H, så derfor er jeg flittig med blogture (der kan jeg lige besøge en enkelt blog - uden afbrydelser), men får intet scrappet. !!

Hav en god dag.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor er det nogen flotte LO.!! Der er helt sikkert et par ting, jeg har skrevet mig bag ørerne, til når Scrappelysten overmander mig igen ;) Jeg er især helt vild med dit Fregat LO. Utrolig flot stykke arbejde!!!!! Lækre detaljer... Det kan du bare :D

Maria Krumbaek sagde ...

Man har ikke altid lige meget tid til at tage på blogrundfart :) Ha ha.. Det er nogle rigtig lækre LOs, kan også rigtig god lide fregatten ;)

Marianne sagde ...

Super fine LOs - og ja, det kan virkelig tage lang tid af og til at smutte en tur på blogrundfart :) Håber du snart får det bedre...

Helle sagde ...

hvor blev det godt det lo med fregatten.

peter skal nok blive glad for det album.
ikke meget vi 2 får snakket i tiden pga din pc og sygdom her i familien. knus