lørdag den 6. november 2010

7 lo'er og et sneak peak af mit nye "hjørne"

Ind imellem at jeg sætter ting på plads, så får jeg også scrappet noget.
De er alle til Kristinas bog. Jeg har så mange billeder liggende. Og jeg arbejder intens på at få brugt nogen af dem.
Og så et lille sneak fra mit rum, som næsten er færdig. Lige et billed af min hyldevæg. Vi har valgt at sætte en spånplade bag hylderne, for så minsker vi hullerne i selv væggen.
Den er jeg bare glad for. Og hold op hvor kan der være mange ting på den. Jeg håber at i har en god weekend. I morgen kommer der billeder af hele rummet :o) Tusind tak for alle jeres søde kommentar, det er så dejligt at læse dem.

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Meget fine LOs og der er nok en der er blevet glad for en ms-hjerte border punch ;) Den er også flot!
Det ser spændende ud med dit rum :)

Helle sagde ...

wow hvor har du fået lavet mange og skønne layouts.

uhh glæder mig til at lege med de hylde irl

Annette / aka sagde ...

Hvor er du altså flittig. Så mange smukke layouts.
Og så alle de hylder. Er du nu sikker på, at du har nok at sætte på dem ? Ellers skal du vel på shopping igen....LOL.
Glæder mig til flere fotos fra dit rum.
God søndag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så mange flotte LO'er du har lavet... sikken en energi.
Glæder mig til at se dit værelese færdigt
Ha en dejlig søndag

Marianne sagde ...

Super fine LOs. Og fedt, at du får brugt en masse billeder - jeg kæmper også - mine kan nemlig ikke længere være i min kasse - ups....