søndag den 7. november 2010

Mit nye hjørne..

Så blev jeg langt om længe næsten færdig med mit rum.
Så her kommer nogen billeder.
Mit rum set ude fra selve stuen. En reol vi valgte at sætte ind og det har jeg bestemt ikke fortrudt. I hullet skal der hænge gallerihylder, men manden arbejder.
Øverst er alle mine knapper i små glas fra ikea. Nedenunder alle blomsterne. Der udover er der alle bøgerne, chipboards, bånd/blonder, bøger osv.
Min punchreol er fulgt med op, den er alletiders.
En reol med alt mit papir og karton. Lige ved siden af pc og arkivskabet med sværte, stempler, værktøj og andre småting.
Der skal hænges en lang bygel stang henover til thickers.
Nyd lige billedet, mit bord er roddet. Hvilket meget sjældent sker, men ditte er ved at scrappe med mig. :o)
De hvide reoler er også fulgt med op. De passer lige til at ligge de færdige lo'er i, indtil de skal i albummet.
Ovenpå er der plads til at ligge af på, hvis vi er flere scrapper.
Maskinbordet og med plads til at ligge af på. Neden under er min zutter og itop. Og en kasse med lager ting.
En del af reolvæggen ud mod stuen.
I den buede kiste er der alt mine th ting.
Den inderste del af reolvæggen. Ovenpå står min big shot og nedenunder har jeg samlet mine dies, alfabeter og forskellige plader til biggen.
I den lille kiste er min th dies. Den passede lige til dem :o)
Det sidste billed er af min elskede hyldevæg. Der kommer nok lidt flere hylder op forneden. Men her har jeg alt inden for rækkevide, da jeg sidder lige ved pc'en. Det var mit nye rum... Tak fordi du kiggede med.

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

.........................................................................................................
Det tomme felt, var bare lige til jeg fik mælet igen.......HOLD DA HELT OP. Sikke et hjemmekontor ! Det er bare så lækkert, og dejligt for dig. Også fint at du er nærmere på familien nu.
Tillykke med herlighederne, og jeg håber, du får mange hyggelige timer her i Paradis.
God søndag til dig og dine.
Fra Annette

Marianne sagde ...

Det ser super lækkert ud!!! Og sikke en masse ting, som du har... Håber jeg må se det IRL på et tidspunkt :)

Helle sagde ...

ja skønt ser det hele ud. glæder mig til at komme og gramse. hihi

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor er det blevet fedt!!! :-O Er SÅ misundelig.... Ikke nok med at du har så meget plads, og så meget opbevarings dims - som jeg mangler, så har du også en MASSE fede ting, jeg ikke har haft råd til endnu ;-) Stort Tillykke med dit nye hjørne søde :-D

Maria Krumbaek sagde ...

helt og aldeles fantastisk! ;D

Mio sagde ...

Hvor ser det bare super godt ud : ) ihhh hvor må det være dejligt, rigtig god arbejdes lyst.

mariala sagde ...

wow..........hvor er det dog fantastisk !!!