onsdag den 3. november 2010

5 lo'er fra i søndags

Da Helle var ude og hjælpe mig med hobbyrummet i lørdags,
fik vi ikke scrappet alverden.
For vi endte også med at have 6 børn i huset.
Så hun kom igen om søndagen og der forsatte vi scrapperiet.
Jeg fik taget hul på at lave nogen lo'er til bogen om Margits begravelse. De er ikke pyntet helt vild, for der er mange billeder. Og det skulle gerne kunne være i et album.
Og den sidste jeg fik lavet. Så kunne jeg mærke at nu kunne jeg ikke mere.
Dette lo er liftet fra lo'et i ss scrapklub i torsdags. Det er en helt anden måde at scrappe på end jeg er vant til, men det var rigtig sjovt. Og jeg er meget glad for den. Papiret der er brugt er fra Maja Design - Mine venner.
1 lo om Dittes melklister. Hun elsker at bage, så nogen gange får hun blot noget vand og mel. Og hun hygger sig med det. Papiret er fra basic grey - Olivia
Jeg er snart færdig med mit scrap "hjørne", men den kære gemal mangler lige at komme hjem med en spånplade til mig.
Den skal så lige males, og der skal sættes gallerihylder og stænger på den.
Når alt er i orden, så skal jeg nok ligge billeder op.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sikke flittig du har været. Meget smukke lo'er om Margit. Den røde fra kirken er bare så enkel og smuk. Selv om det er julestriber, så kunne du ikke have valgt bedre papir her.
Og Dittes lo'er: Søde, men jeg synes nu godt du kunne give hende lidt gær i dejen. Så bliver det sjovere.....efter nogle timer....LOL.
Haha, til din kommentar hos mig. Måske en dag igen. Jeg håber da.

Marianne sagde ...

Sikke en masse. Og smukke Los :) Hvor er Ditte bare sød med melklisteret ud over det hele :)