tirsdag den 27. april 2010

4 lo'er

Igår mens jeg ventede på de nye udfordringer for uge 17 på ss.
Begyndte jeg at lave disse 4 lo'er.
Jeg ventede dog med at samle dem. Men da Ragna er syg, ja så er det jo ikke sikkert,
at der kommer udfordringer i denne uge.
Man kan jo ikke holde for sygdom.
Så jeg valgte i dag, at samle dem og pynte dem.
Skulle der komme udfordringer, kan jeg jo bare komme dem på andre lo'er.
Et lo til min store datters bog. Et mere til hendes bog.
Og endnu et, så ja det hjælper på at den snart er færdig nu.
Og her er et til min søn's bog.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

du er helt vild. har kommenteret hver lo på SS. Skønt at se en masse fra dig. du er godt nok blevet bidt af en gal scrapper. hihi

Maria Krumbaek sagde ...

hold da op hvor har du været produktiv! rigtig søde LOs :)

Marianne sagde ...

Hvor er de skønne - især det sidste LO - det har nogle rigtig flotte farver - og en super opsætning :o)