lørdag den 24. april 2010

Scrappedag hos mig..

Så var det tid til at have en scrappedag sammen med Helle, her hjemme hos mig.
Her er hun ved at lave en taske, som jeg vidste på min blog igår.
Hun fik lavet 2 tasker, og jeg fik lavet en som der lige skal pyntes færdig. Tobias og Ditte var lige ude og lege, men bestemte sig lige for at komme ind og scrappe med. Så vi lavede lige 2 mini album til dem, efter spare "opskriften" på ss. Et lo om Oliver med sine klodser. Jeg begyndte på lo'et igår aftes og fik det færdig i dag. Denne lo er til min store datters bog. Den store og den mindste hygger lige på gulvet. De elsker at ligge og mærke varmen fra gulvet. En bånd taske fik jeg også lige lavet til Dittes bånd, som hun købte nede ved unik den anden dag. Den er lavet af en af de små tasker, som man får knapperne i. Hullerne er klippet med en crop-a-dile. Tak for lån Helle. Ellers tusind tak for en hyggelig dag og aften sammen med dig og din dejlige familie. Det er nu altid så hyggeligt når vi spiser sammen.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor ser det bare super hyggeligt ud :o) Flotte Los - især farverne på dit LO "klodser" er rigtig flotte :o)

Helle sagde ...

hihi Tobias og Ditte ser noget koncentrede ud. Jeg synes altså den bånd taske er rigtig smart.
Selv tak hyggeligt med scrap og mad mm.
knus