lørdag den 3. april 2010

Shoppe...

Så var vi 3 tøser som tog på shoppetur til Unikscrap i Nim. Og sikke en hyggelig dag. Der er noget magisk over en scrapbutik... For inden man kommer ud igen er der gået 3 timer.... hvor blev de lige af ? ?
Det blev til en del forskellige mønster papir. Og selvfølgelig noget af Riddersholm papir, der er 3 stk.
Pynt til blomsterne og nogle ure til vintage stilen
Bling
og mere bling...
Nogle blomster til at pynte med og sætte sammen med hjemmelavede blomster.
Hjerte kageservietter, støvfanger og 3 Tim Holtz dies. Vi så lige sommerfuglen færdig nede ved unik og nøj hvor var den flot.
Visne blade fra Prima, glossy accent og crackle accent, distress ink pad black soot, en grå til at sværte kanter med, en masse mini mister så jeg kan lave min egen glimmer mist, nogle nåle til pynt og en ny skæremaskine.
Det var alt hvad det kunne blive til i denne omgang, men det var vidst også rigeligt.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

nam nam... skal vi ikke dele dine ure... fede. købte du ikke flere blomster? og de der tim h dies skal alstå snart besøge min Big shot... savle savle... tak for hyggelig dag

Benita sagde ...

Hvor er det dog nogle fantastiske flotte ting du har købt. Jeg glæder mig til at se dem i brug. Overvejer også kraftigt at købe nogle af TH dies.