mandag den 19. april 2010

Stemnings billeder fra vores mor datter tur til Unik

Her har ditte lige valgt 2 slag bånd. Benedikte var super. Hun lavede nogen stempelaftryk til ditte, som hun kunne sidde at farvelægge.
Det gik hun utrolig meget op. Så der opdagede Ditte et nyt behov mor skulle dække. Men det kunne også være at far skulle være med til at dække det behov. For de farver kunne Ditte styre og farvelægge med. Så tusind tak for nogle gode timer hos Unikscrap.
Uhaaa... man bliver træt af at være med mor på shoppetur.
Men hun havde helt igennem en god tur.

3 kommentarer:

Benita sagde ...

Ser ud som om I har haft en fantastisk tur til Unik. Jeg skal selv derop på fredag, har faktisk aldrig været der, så jeg glæder mig helt vildt. Tvivler dog på at jeg kan holde mig til så få ting som du kom hjem med.

Helle sagde ...

uhhh hvor er hun dygtig, skønt måde at lokke sine børn med ind i sin hobby

Hanne Højmark sagde ...

Ja jeg har også to unger (Mie på 2½ og Tom på 5½) som bare elsker at komme med ud til Unik. Vi bor tæt på så sommetider smutter vi lige forbi på vej hjem fra børnehaven.
Vi køber tit noget "sammen" som vi så skal deles om, men dinoerne, dragerne og den lille firben-stanser...det er Toms som jeg så låner :o)