fredag den 11. februar 2011

1 award + 5 lo'er

Da jeg kom ind på min blog i dag, lå der en besked om
at jeg havde modtaget en award fra Mau
fordi som hun skriver:
Vibeke kan godt lide forskelligheden i hendes designs.
Tak
Med awarden følger disse opgaver:
1) Thank and link back to the person who awarded me.
2) Share 8 things about myself.
3) Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4) Contact those bloggers and tell them about their awards
8 ting om mig selv:
1) Elsker at sove længe om morgenen.
2) Designene på min lo'er afhænger af mit humør
3) Jeg er vild med at lave vintage lo'er
4) Igår sendte min lille pige det første luftkys til mig, jeg var rørt til tårer
5) Siger altid sandheden
6) Bruger af mit scrap så jeg kan ende med vintage ting.
7) Er cola-holiger :D
8) Vil gerne have en hvid boxer
Så skal jeg give den videre til 8 personer:
(lige nu kan jeg ikke finde 8 personer)
Aka: Fordi hun fortæller om løst og fast(elsker at følge bloggen), er en herlig person.
Helle: Den første rigtige scrapper jeg mødte, og vi scrapper jævntlig sammen.
Marianne: Elsker hendes skitser og måden hun fortolker skitser på.
Pips: Humørbombe uden lige, laver mange forskellige kreative ting.
FruMaansen: Hun udståler livsenergi i mine øjne.
MariaKrumbæk: En utrolig glad og humørsmittende pige
Bertram: Hun laver mange forskellige ting - fuld af ideer
Så skal jeg bare have givet ovennævnte personer besked.
Min store datters kæreste i gang med at lave konfekt hos os. Dittes tur med Børnehaven.
Fra tema aftenen på tsc
Julen 2008 da ungerne satte nelliker i appelsinerne.
Nu er det jo vinterferie, så hvis nogen har lyst til scrap
(med børn) så skal i bare sige til.

3 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Ih tak det var da dejligt :)

Flotte LOs. Jeg havde luret lidt på dem på TSC og tænkt at det nok var dine nogle af dem :)

Og så må jeg sige at du behersker virkelig også stilen vintage

Annette / aka sagde ...

Ih tak skal du have, Vibeke. det var pænt af dig.
Og ikke mindst tak for de pæne ord - jeg rødmer jo helt...

Smukke layouts igen. Den med Ditte der er med børnehaven har sådan nogle dejlige farver.
Og så din svigersøn ! Han forstår da rigtig at dupere svigermor...og endda så meget, at han endte på et lo. Hihi

Ja, nu er det ferie. vi trænger også til at se andet end hjemmets fire vægge og et festlokale. Det har sået på forkølelse i 14 dage her, så nu vil vi ud at se noget andet. Prøver om vi kan blive færdige til en Københavnertur i morgen.....

God ferie til dig og dine - og husk at forkæle dig selv med god mad og dejlige vine til.

Marianne sagde ...

Sikke nogle skønne, skønne LOs - og 1000 tak for awarden :)
Glæder mig til vi ses i Ejsning - for det gør vi vel??
Knus M.