torsdag den 17. februar 2011

3 lo'er

Lige lidt nyt fra mig. Peter er på Sjælland,
så jeg er alene hjemme med børnene.
Så den står mest på hygge og afslapning.
På vejen hjem kører Peter ind efter toten,
som jeg købte på auktion på tsc,
så den skal jeg se når han kommer hjem.
Sille kunne ikke lade være med at fjolle da vi satte
nelliker i appelsinerne.
Denne er liftet af Marianne.
1 mere til bogen om Margits begravelse. Her har jeg også valgt at skrive digte. Og 1 til Peter mappe om vores udlejningsdel. Jeg håber at i nyder dagen, selv om der er sne alle steder.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Herlige lo'er - især fjolle-Sille !
Jeg var lige alene et øjeblik, så skulle lige tjekke om der var ro på dig....haha.
Vi har besøg af fætter Peter, som skal konfirmeres til maj, og så skal vi jo have lavet en takkesang med ham. Imens er mor sendt i Unikscrap incl. lille dosmerseddel fra mig ! Bare lidt papir til resten af ugen....hihi.
Flot vejr nu, men hvidt overalt, og det er fint at køre nu.
God alene-hjemme-dag.

Ifversen sagde ...

Jeps fjolle-Sille-LO er så lækker! De andre eer også flotte. Og god brug af digte på dem :-)

Marianne sagde ...

Alle tre er super lækre - og meget forskellige :) Fedt lift af det første - og skægt billede :)