fredag den 4. februar 2011

2 lo'er som er blind liftet

Lige nu er der en udfordring på thescrapcat forum
som hedder blind opskrifts lift.
Her fortæller de i punkter hvad der er på lo'et og hvilken placering det har.
Det lyder nok umiddelbart nemt, men ikke alle er lige nemme.
Her hentyder jeg til lo'et ovenover.
Den har drillet mig og endnu ved jeg ikke om det er "rigtigt",
det som jeg har gjort.
Dette lo var noget nemme at blind lifte. Men stadigvæk kan jeg have ramt helt ved siden af. Her i huset er vi stadigvæk godt ramt af forkølelsen, så der er ikke energi til det helt store. Men scrap kan jeg da sidde stille til,
så det tærer ikke så meget på mine kræfter.
Jeg ønsker jer alle sammen en god weekend, og mange tak for alle kommentarerne.

2 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

jeg synes det der blind scraplift er vildt svært :) Men det er jo også sjovt og du har fået nogle gode LOs ud af det :)

Marianne sagde ...

Jeg synes, at de begge er blevet vildt flotte :)
Og der er ikke noget rigtigt eller forkert ved dem - jeg har nemlig endnu ikke selv lavet dem :) :)
Så hvis du er glad for dem, er jeg glad :) :)