mandag den 14. februar 2011

10 lo'er

I dag har jeg valgt at vise 10 lo'er for at forsøge at få bund
i stakken af lo'er.
Ditte og mig var ude og besøge Mariannes (Dittes storesøster)
arbejde. Hun er elev på en stor gård med 825 malkekvæg.
Da vi var en tur i stalden med de drægtige køer,
var vi så heldig, at jeg opdagede at en af køerne var ved at kælve.
Da Marianne var den eneste i nærheden, måtte hun jo smide jakken
og hoppe ind og assistere. Så Ditte var så heldig at få oplevelsen
at se en kalv blive født. Og jo jeg fik taget et billede af koen og kalven lige efter fødslen.
Derefter var vi over ved kalvene og Ditte prøvede at stikke en finger i munden på en kalv for at mærke hvordan den suttede.
Hun så også malkningen og fulgte mælken gang på gården.
Og vi sluttede af i personalerummet med et glas kold komælk.
Så det var noget af en dag for Ditte.
Nytåret 2008-09
Mariannes 19 års fødselsdag. Oliver i bage hjørnet.
Ditte med en hel plade fedtebrød.
En side til Margit bog (Dittes dagplejemor som døde)
I stedet for at skrive en masse "ligegyldigt" ved blomsterne,
har jeg valgt at skrive digte fra bogen "For evigt borte"
Kaffen til Mariannes afslutning på grundforløbet.
Oliver med en færdig appelsin m/nelliker.
Til Peters bog.
Mariannes bevis udleveres.
Igen en til Margits bog.
Og lige til Aka: Jeg har lavet et lo med en lun leverpostej fordi at Sille selv tilberedte den, og hun var bare såååeee stolt over det :D

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg kan altså godt blive lidt misundelig på din kreativitet.
Og utroligt så forskellige opsætninger du bruger. FLOT.
Jeg er såååå glad for alle mine skitser.

Nååå, derfor layout med leverpostej. Men ideen er da stadig sjov. Og når det er Ditte selv der har været igang, så skal det selvfølgelig scrappes.

God uge til jer deroppe.

Marianne sagde ...

Hvor skægt - jeg har næsten lige skrevet en besked om mange LOs på min blog :) :)
Jeg synes, at de alle er super flotte - men jeg har svært ved at "skelne" dem fra hinanden, når der kommer så mange. Og det er jo en skam - for jeg ved jo, hvor flotte de helt sikkert er IRL... Måske jeg skulle bladre dit album igennem, når vi engang ses for at få alle detaljer med?? Knus M.