mandag den 21. februar 2011

Kun et lo i dag

I skal jo heller ikke bombaderes med lo'er hver dag.
så i dag har jeg valgt et.
Ditte der hjælper mor med af vaske gulv. I den stil jeg elsker at lave. Så jeg arbejder hårdt på at få brugt de andre materialer,
som ikke lige bruges til vintage.
I dag har jeg igen været inde hos psykologen :)
en kommune har bedt om at lave en udredning på mig.
Hun er nu en herlig kvinde, for mellem linjerne
siger hun, at mænd skal manipuleres til at gøre
det man gerne vil have ordnet :)
Og ellers må man "handle" sig frem til det..
Det må prøves tænke jeg.
Og der er noget om snakken :)
For nu kan jeg komme med på kursuset
om vintage hos Unikscrap.
Og far klarer selv gymnastikopvisningen med Ditte.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Men sikke et LO!!! Love it!! Og du er SUPER god til vintage....

Dorthe sagde ...

Ha Ha .... Tillykke med manipulationssucceen - du ka bare det der! Sidder her og klukker af grin!
Ska vi da for faen ikke snart scrappe sammen? *GG* - Nu er jeg vist kommet i gang igen - håber jeg. Og Tak for søde kommentarer, mens jeg har "svigtet" herinde.
Lækkert LO du har lavet - jeg elsker de farver!