torsdag den 26. maj 2011

1 lo efter skitsen d. 19 maj på forummet tsc

Og det blev resultatet. Jeg kunne ikke helt samle mig om lo'et, så skulle nok have lagt det til side. Der var en masse andre tanker der fløj rundt i mit hovede igår. Igår var nemlig dagen hvor jeg skulle til rundbordssamtale hos min læge, sagbehandler, sociallægen, min mentor, Peter og mig. For at drøfte det forløb som jeg havde været igennem i Århus, hvilket var et godt forløb :o) Alle var enig.. der var ikke flere operative indgreb man kunne gøre, ikke mere medicin man kunne afprøve og flere arbejdsprøvninger ville ikke hjælpe... Så de var enig om der var kun et at gøre, og det var at indstille mig til førtidspension. Så nu må jeg vente spændt og se hvad udfaldet bliver. I dag har jeg solgt min bil til Peter, så vi har bestemt at i morgen skal jeg ud og bestille min nye bil... Det er lige før at jeg kan nå at få den på min fødselsdag :o) kunne da være fedt.. bedre gave kan jeg vel ikke give mig selv.. griner. Her til aften var vi en tur i cirkus Benneweis, og hold da op det er længe siden sidst 17 år cirka. Og der er selvfølgelig sket meget nyt på den front siden jeg var afsted sidst. Nu var der en mulighed for at komme op på en elefant og så få taget et billede... Og jeg må nok sige, at jeg talte varmt for min sag men ingen af ungerne ville med mig derop... Til sidst siger Peter, hvis du gerne vil så gør det da... Og det gjorde jeg :o) så nu skal jeg lige have scannet billedet ind, så jeg selv kan bestemme hvilken størrelse det skal have til Bogen Om Mig... Jeg har problemer med at lægge kommentarer hos jer for tiden, og det irritere mig noget så grusomt... Jeg forsøger at løse problemet eller måske ligger det i blog land, men håber at finde ud af hvor det går galt. Så det er bestemt ikke for at jeg ikke vil lægge en kommentar.

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejligt Lo : )
Kan godt forstå at der er mange tanker der presser sig på, det må ikke være nemt men dejligt at der nu er gået igennem med din førtidspension, det må være super fusterende ikke at vide, hvad det næste man skal afprøve.
Håber at din nye bil kommer til din fødselsdag det kunne være fedt : )
Glæder mig til at se et Lo hvor du sidder på en elefant : ) GODT at du selv gjorde det nu når ungerne ikke ville *GG*

Annette / aka sagde ...

Altså...jeg har da skrevet under dette indlæg før. Hvor er det blevet af ?
Blogger er da helt umulig i disse dage. Men lige nu kan jeg da komme ind her. Det er store sager.
Jeg håber virkelig snart du får en afgørelse i din sag. Måske får du det endda bedre af det, for det andet er da opslidende.
Pøj, pøj med det...og så er den store dag snart tæt på....haha. Så kan vi tale sammen som voksne mennesker...ikke ? fnis.
Knus herfra.