søndag den 8. maj 2011

1 lo til 1. maj skitsen på tsc

Hjemvendt fra camping med frisk opladet batterier :o)
Mig der troede at jeg ville få tid til en masse scrap i weekend,
jeg blev klogere... griner. Forteltet skulle lige stormsikres pga. vi ligger ved vandet.
Og der var lige andre småting som skulle ordnes ved campingvognen,
og inden vi fik set os om så var den weekend gået.
Så jeg har scrapstinenser.....
Så snart vi var kommet hjem og havde pakket ud satte jeg mig ved scrapbordet.
Jeg har lavet den første skitse til udfordringen på tsc.
I denne måned smider de en ny skitse op hver dag, og jeg vil se om jeg kan nå dem alle, eller i hvert tilfælde flest mulige. Men jeg er jo noget bagud eftersom jeg slet ikke fik scrappet i weekenden.
Jeg håber at i andre har nydt weekenden lige så meget som mig.

3 kommentarer:

10na sagde ...

Kender godt fornemmelsen når alt ikke lige bliver som forventet ;o) Godt i fik forteltet stormsikret. Der hvor min mor bor, var der et partytelt der fløj ad H. til midt under konfirmationen. Heldigvis kom ingen til skade, men alle fik en forskrækkelse og vind i håret og under skørterne. Glæder mig til at se hvad du får lavet, scrapstinenser kan heldigvis kureres ;o) KH 10na

Thanni sagde ...

Næ det er ikke altid tingene går lige som man regner med ;D ...men til gengæld er det et rigtig fedt LO du har lavet til skitsen :)..og godt du lige fik kureret scrapstinenserne lidt *G*
Ha' en skøn mandag :)

Annette / aka sagde ...

hihi. Planlægning er en ting - virkeligheden noget andet....
Men bare det har været en god tur, og I stadig havde et fortelt, så når du jo nok at scrappe en anden dag.
Det har godt nok stormet. Den tid jeg brugte på hårsætning inden konfirmationen, var ligesom spildt...
Men ellers dejligt vejr til camping. Jeg håber, I får en herlig sommer og kan holde fri sammen ude i sommerlandet - det skulle være så sundt !
Håber du får kureret scrapstinenserne i de næste dage.