mandag den 9. maj 2011

Min månedspakke

Som nævnt i fredags nåede posten lige at komme med min månedspakke.
En rigtig lækker pakke, men samtidig lidt af en udfordring med det orange.
Den er pakket i kassen igen sammen med billeder til bom,
og så tager jeg det med ud i campingvognen.
Papiret i månedspakken. Tilbehøret
Fremover har jeg valgt at få basis karton med i månedspakken.
Og ekstra tilbehør.
Og ekstra blomster.
Jeg kan nu godt lide når det hele passer sammen, og det er så dejlig nemt når det ankommer sammen.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fine ting i den månedspakke. Og hvad er problemet ? Du skal jo "bare" sætte det hele sammen. Alt er jo bestemt for dig......LOL.
Rigtig god fornøjelse.

Thanni sagde ...

Det ser jo ud til at være en rigtig fin månedspakke du har fået - glæder mig til at se hvad du får ud af den :)

Dorthe sagde ...

Wauw! En masse lækkerier du der har fået ... Jeg følger godt med i hvad du får i den pakke - hihi... det er jo den jeg har kik på hvis jeg bestemmer mig for at skulle have en pakke engang. :o)