tirsdag den 24. maj 2011

Det er Pips' skyld...

At jeg er blevet fristet til at lave kort... griner. Den anden dag havde hun lavet det flotteste napkin kort, som man kan forstille sig. Og jeg blev fristet over evne, for jeg fik ikke en gangen lagt en kommentar inden jeg havde lavet mit første kort. Så det måtte jeg ind og gøre bagefter :o) Dette er det første kort som jeg lavet, er vild med de kort, for de er i sig selv pyntet. Og jeg kan ikke helt bestemme mig for om der skal mere pynt på. Papiret er fra Maja Design - Crea Diem - Det skrivna består.
Dette er nummer to kort, som jeg har lavet. Papiret er fra Graphic45 - commuique collection. For jeg fik den ide, at efter som familien har indbudt sig selv til min fødselsdag, ja så måtte jeg vel hellere sende en indbydelse. Så igår bestilte jeg et stempel med "indbydelse" hos Scrapper.dk. Skønt at man hos hende kun betaler for det tingene vejer :o) så nu venter jeg på det. Jeg har printet indbydelsen ud på noget papir og så er tanken at gøre det igennem big shotten med spellbinders puslespil die... Lidt arbejde skal de skisme lave for at få noget godt mad. Og inden i dette kort lægger jeg så de løse puslebrikker, gad godt at se dem i ansigtet når de åbner... griner. Men tror at de på en eller anden måde forventer det fra min side. Og ja Pips..... jeg runder de 40.. griner... samme dag som prins Joakim. Så fik du den at tænke over....

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Det tager jeg gerne æren for! Og hold da kæft nogle flotte kort du har fået lavet! Jeg er da især vild med det i Graphic45 - namme nam. Jeg vidste jo egentlig godt du rundede i år - det snakkede vi jo om på kursus hos Unik :o) Men jeg aner ved gud ikk hvad dag Jokke har fødselsdag ... han har aldrig inviteret ... hehe.

Annette / aka sagde ...

Hvor er de bare flotte - hver for sig. Jeg så godt Pips kort - og nu kan du osse. Vildt fornemt. Men det er du jo også lidt....med det sammenfald med de kongelige.
Ser du, jeg ved godt havd dag du runder......
Ved du godt at jeg kunne være mor til dig..? Heldigt det ikke ses. hæhæ