tirsdag den 3. maj 2011

Så skete det endelig...

Vi brugte noget af søndagen på at få sat campingvognen op ude på Ebeltoft strand camping.
Det er altså ikke super nemt, at samle sådan et penta fortelt og så slet ikke når det er første gang. Så jeg fik ikke taget billeder undervejs.. desværre. Men de andre havde en eller anden forstilling om, at jeg havde styr på alle stænger og hvor de skulle bruge.. griner, det fik jeg også.
Lige bag campingvognene til højre på billedet er vandet, så der er ikke langt derned.
***
Denne uge går så med at finde de sidste ting som vi mangler ud i vognen, lave momsregnskab og så må jeg hellere få pakket nogen scrapsager ned. Jeg fik kun en tote med derud i søndags, for det gik lige noget hurtigt. Men så har jeg lige lidt tid til at finde papir, pynt og billeder til at tage med. Med tiden skal vi nok ud og købe et "nyt" fortelt, da den der er med vognen er præget af tiden og vejret.. nogen enkelte steder er den ved at være mør. Men vi satser på at den kan klare i år. *** Nu vil jeg give mig i kast med at arbejde lidt med nogen tal, så er det da overstået :) *** Tusind tak for alle kommentarerne, det er smadderhyggeligt og dejligt at i tager jer tid til både at læse og ligge en kommentar.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Uh det ser lækkert ud.
Og jeg kan lige forestille mig, hvordan I har arbejdet. I har garanteret givet underholdning til de andre campister. Sådan er det jo.
Vi er selv gamle campister-så jeg har selv prøvet både at spille klovn med alle de stænger og selv at være tilskuer til andre nybegyndere.....haha.
Jeg håber, I får nogle dejlige oplevelser med jeres nye hjem. Det er altså så dejligt at campere...især i godt vejr.

Dorthe sagde ...

Så fik du din vilje - haha... Nu skal du da have fat i en lille campingvogn der kan stilles op ved siden af som "Scrapværelse" hahaha.... Lækkert ser det ihvertfald ud - og det er superhyggeligt at campere.