torsdag den 28. april 2011

Vi tager lige 2 lo'er mere fra build a bear

Det er ikke så meget scrap det bliver til for tiden.
Men mon ikke at jeg får mulighed for at indhente det ude i campingvognen :)
Vi har planer om at vi skal ud og ligge på Ebeltoft strand camping.
Det er rigtig skønt derude og ligger helt ned til vandet.
Så kom vi til hjertet som skulle kommes i bamsen.
Igen papir fra min månedspakke og baggrunden har jeg lavet
med en skabelon fra crafter's workshop.
Jeg var noget bekymret for om jeg fik den store sommerfugl brugt.
Den var også i månedspakken, men med en swirl i halen syntes jeg den kommer til sin ret.
Så var bamsen lavet færdig og skulle i "bad"
dvs. børnene børster den så evt. fnuller kommer af og der kan blæses luft ud af brusehovederne.
***
Men historien med build a bear er ikke slut endnu.
Det er utrolig så meget butikken ligger i det... imponerende
***
Jeg er lidt i vildrede i dag.. skal jeg scrappe eller ordne mere campingvogn...
jeg syntes begge dele trækker. Måske jeg skulle starte med vognen, så kan jeg altid sætte mig ved scrapbordet,når min krop er ved at være træt :)

5 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejlige Layouts og den sommerfugl ser vild godt ud, men jeg forstår godt at du havde de tanker : )
Ja, det er helt vildt så meget de gør derinde, men ungerne elsker det, godt du fik taget så mange super gode billeder.
Hvad har du fundet ud af med dig selv blev det til scrap eller campingvogn ? *GG*

Marianne sagde ...

Du skal helt sikkert scrappe!!!
Lækkert Lo med sommerfuglen - den ville jeg også have svært ved at bruge - men her ser den helt perfekt ud :)

Mette sagde ...

Skønne papirer du har brugt til Bamse-LO ;-) Super flot og fede detaljer...

Annette / aka sagde ...

Lækre papirer fra den pakke. Og vildt så mange fine sider du har lavet om den byg-selv-bamse.
Sommerfuglen er da sød - og god anvendt her.

Det er da voldsomt, som I er ramt af camping-bacillen......men det lyder rigtig hyggeligt. Har du mon et scraprum i campingvognen ? Det er vist bare du beder om det - så får du det...hihi.
God weekend.

Kreateten sagde ...

Sidder og smiler! Det er så skægt når børnene skal puste liv i bamsen, har fået æren af at være med et par børn, og det er vildt som de går op i det!

Lækre Los begge!

Kender godt den campingplads, der er lækkert og en skøn udsigt!