mandag den 4. april 2011

Har du leget med alkohol ink?

Som overskriften kunne tyde lidt på,
så har jeg prøvet at lege med alkohol ink nu.
Og det var for det første sjovt, men også fedt at se
hvordan ink'en arbejder.
Jeg valgte at prøve med denne beholder.
Der har været en kniv i, men nu rummer den min
lange alfabeter.
Jeg valgte at bruge farverne espresso,pearl og gold.
Og jeg endte med dette resultat.
Labelen er lavet af en spellbinder, bogstaverne er brun mosgummi,
kanterne er sværtet med frayed burlap og vintage photo.
Stickles er cinnamon og så er der 2 tandhjul fra Tim Holtz.
Behøver jeg at sige, at det ikke er sidste gang at jeg gør det.
Jeg har 2 beholder mere fra knive med dies i.
De skal også have en tur med alkohol ink'en.
Og så må vi se hvad der kommer efter det.
Jeg har modtaget min månedspakke fra swirlydoos... fed pakke.
Jeg skal nok vise billeder i morgen, det er for mørkt i dag.

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Aha, så kan jeg se hvad du mener med det alkohol ink. Glæder mig til at se den IRL. Når vi skal lege sammen om ikke så længe....

Lytzen sagde ...

Vil SÅ gerne prøve det, men har svært ved at gennemskue farverne, når jeg kigger i webshopsene - Har desværre ikke nogle forhandlere i miles omkreds.. Ser kanont ud, glæder mig til at se, om der kommer mere ;)

Mio sagde ...

Hvor smart med en beholder til de lange dies : ) og super flot er den blevet, trylle rylle en super flot æske : )
Har ikke rigtig leget med alkohol ink, har kun en enkelt tihi, men det er bare så mange ting man kan lave med alokhol ink. Jeg må bare erkende at jeg ikke hat tid eller råd til at afprøve det hele ha ha.... ville ellers gerne : )

Marianne sagde ...

Nix . jeg kender det slet ikke - men synes, at det du har lavet, ser super lækkert ud!

Dorthe sagde ...

Det er MEGET flottere i virkeligheden!!!! :o)