søndag den 24. april 2011

Scrap ur

Den sidste stykke tid er jeg kommet frem til at der mangler "hygge"
i mit scrap rum. Så det første der stod for tur, var uret som hang på væggen.
Planen for min dag... så er ingen vidst i tvivl.. :o)
Og uret endte med at se sådan ud..
Der er kun brugt scrap sager til den.
Så nu vil jeg have hovedet i blød for hvad jeg så skal pynte på..
***
I dag har vi været ude på campingpladsen ved reservebesserne og hente ungerne.
De ikke lige frem higede for at komme hjem, så mon ikke manden her i huset snart er mør for at få vores campingvogn ud og ligge fast et sted. Det håber jeg og vil nyde det i fulde drag hvis det sker. Gerne på samme campingplads som reservebesserne.
***
Jeg håber at i alle nyder påsken og det dejlige vejr.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare blevet super lækkert - og meget specielt :)

Annette / aka sagde ...

haha. Klokken er nu lidt i grønne blade.
Sikke en sjov ide - og anderledes. Gad vide, hvad du nu finder på ???
H. har slet ikke taget hul på ægget endnu. Hun tager pænt et ad gangen. Men far driller stadig.....
God påskesøndag.