torsdag den 14. april 2011

Dittes prinsesse seng og 1 lo

Igår var jeg nede hos Aka og vi legede med forskellige teknikker.
Det kan i se alt om på hendes blog, den er ude i sidebaren.
Tusind tak for en hyggelig og kreativ dag :o) Aka.
I morgen lidt over 8 ankom Dittes prinsesse seng. Så selv om jeg har migræne var der ikke andet at gøre end komme i gang. For Peters og min plan var at mens Ditte var i børnehaven skulle vi nå mest muligt på hendes værelse. Vi nåede at samle sengen, hænge himmel op, støvsuge, flytte møbler ud af værelset og rundt inde i værelset, en prinsesse lampe, et nyt rullegardin kom op og hænge og ude i jysk var jeg så heldig at finde prinsesse gardiner. Dem nåede Peter at hænge op mens jeg var nede og hente Ditte. På lørdag får jeg købt lyserøde kasser til reolen i kan se i højre side, de var sorte før. Jeg håber at jeg er mere frisk i morgen, så jeg kan få købt grunder og maling. Så jeg i weekenden kan begynde at male spejlet og kommoden til hende.
Ditte ligger lige og afprøver den nye seng. Men prinsesse hesten ved sin side.
Lo'et er til Prebens bog om Margits begravelse.
Jeg har ikke lavet det i dag, det var et jeg lige snuppede i stakken :o)

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Selvtak for en hyggelig og ret effektiv dag. Jeg undrer mig stadig over så organiserde vi var, ellers havde vi ikke nået alt det.

Men øv at du fik migræne ovenpå......du kan altså ikke tåle at snakke så meget, tror jeg...hihi.
Jeg ville også have haft migræne ovenpå den dag, hvis det var dengang ....Heldigvis er jeg ved at vokse fra det, for det kan man¨åbenbart ...hvis det kan være en trøst. Men det var en lang dag, og så den køretur du havde hjem.....Men tak for at du gad tage turen.
Og sikke en prinsesseseng ..... Superflot. Mon ikke det er en glad prinsesse, der sover der i nat !

Dorthe sagde ...

Så kan Prinsesse Ditte komme standsmæssigt til køjs nu - *GG* - Så har hun da et stort samtaleemne i børnehaven i dag :o) -
Surt med migræne - det er det VÆRSTE jeg ved.
Ihh hvor har I hygget Jer hos Annette. Og imponerende alligevel hvor meget I nåede.... men men... hvis I brugte fingrene ligeså meget som I garanteret brugte munden så.... - hihihi... God weekend.

Mio sagde ...

Sikke hun hygger i sin nye seng : ) ser skøn ud.
Æv da osse migræne det er bare forfærdeligt ØV ØV håber du har det meget bedre idag.

Marianne sagde ...

Super fint LO.
Og det lyder til, at I havde en rigtig dejlig dag :)
Hvor er alle tingene til prinsesseværelset bare flotte!